maandag 23 maart 2015

Zichtbaar ondernemen


Mozaïek Parc Guell Barcelona

18 maart, was er een bijeenkomst van Oars, zij organiseren op maandelijkse basis ontmoetingsmomenten voor dwarsdenkers en kantelaars. Het is op woensdagochtend en ik probeer eigenlijk altijd te gaan maar het komt er dan steeds niet van. Elke keer is er een miniworkshop voorafgaand aan de koffie en deze keer zou dat Serge Aanstoot zijn van Zieltonen. Alleen al door de namen was ik geboeid. Toen ik zijn website opzocht, zag ik dat die onder constructie was maar datgene wát ik kon zien boeide me ook. Meer dan normaal wilde ik gaan. En toch was er ook deze woensdagochtend weer van alles maar het universum had het goede met me voor want de verschillende afspraken rolden allemaal zo dat ik er precies naar toe kon. Niet voor niks want ik ben laaiend enthousiast over de insteek en methode van Serge.

Zijn methode past bij de nieuwe manier van werken, geen opgeblazen marketingterminologie, geen PR teksten waarvan eigenlijk iedereen wel weet dat het grotendeels lucht is maar precies jouw eigen woorden en jouw capaciteiten en kwaliteiten vertaald naar een product of dienst. Jouw unieke mozaïek met precies díe steentjes die jij in je leven hebt verzameld, bij elkaar gelegd en in woord en beeld gevat. Een proces van binnen naar buiten dus, zichtbaar gemaakt. En als je dit helder hebt dan zijn er in de huidige tijd meer dan genoeg tools en hulpmiddelen om dit voor het voetlicht te brengen.

Dus wat mij betreft een absolute aanrader!



Wat zijn de kernwaarden van je bedrijf? Hoe vind je deze? Wat heb je er aan? Hoe communiceer je dit naar buiten toe? In deze workshop word je uitgedaagd om deze kernwaarden te vinden en vervolgens te gebruiken bij de vormgeving en communicatie van je bedrijf, voor nu en in  de toekomst.
Zie ook de facebookpagina Zieltonen.


Serge Aanstoot
Met passie voor cultuur, spiritualiteit en wetenschap, probeer ik een verbindende factor te zijn voor mensen en groepen mensen. Cultuur is voor mij meer dan vermaak of historie. Het is verbindend en kan vernieuwend, helend, confronterend en leerzaam zijn. Theater, muziek, kunst en wetenschap spreken talen die verder gaan dan het geschreven woord. Pak de inspiratie, die tussen de regels door, voor jou omhoog komt zetten. Niemand kan vertellen wat voor jou belangrijk  is, of waarom jij hier op aarde bent. Hier kun je alleen zelf achter komen.


Datum: Maandag 1 juni 
Tijden: 10.00 uur - 17.00 uur; Inloop met koffie/thee 9.30 uur
Locatie:  LOFT in Boksum
Kosten: € 50,- incl lunch en koffie/thee
Aanmelden: jeltinezijlstra@gmail.com





1 opmerking:

Jaap Lensen zei

Oh wat weer leuk Jeltine, maar grrrr,,,, weer op maandag. Mijn blokkade dagMoet Daarom Joh. Schmidt ook al missen. Gelukkig heb ik die al wel een dag kunnen genieten en daar teer ik wel weer op. Kun je de volgende leuke activiteiten 2e helft van de week plannen??? SVP
Jaap Lensen