Posts tonen met het label Blokhuispoort. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Blokhuispoort. Alle posts tonen

dinsdag 30 juni 2009

filmpje met reacties tijdens het Congres Nieuw 2.0

Reacties van een aantal mensen tijdens het Congres Nieuw 2.0
14 mei in de oude stadsgevangenis de Blokhuispoort in Leeuwarden gefilmd door Dani'el van den Berg van Ran4art en afstuderend CMD-er aan de NHL. Op de Vimeo-site van Dani'el, zie link hieronder, ook het verhaal van Martijn Aslander op het congres.


Reacties op Congress Nieuw2.0 from Daniel van den Berg on Vimeo.

maandag 9 februari 2009

Wat een straf is voor de één, blijkt een nieuw begin voor een ander

Ziedaar de site van mijn nieuwe werkplek!! Tadaaaa, heb helemaal vlinders in mijn buik. www.blokhuispoort.nl

donderdag 11 december 2008

Werken in een cel van de oude stadsgevangenis

Vandaag heb ik een contract gesloten voor het huren van een cel in de Blokhuispoort, de oude stadsgevangenis van Leeuwarden. Er zijn zo'n 90 cellen waar allemaal zelfstandig werkende mensen, ZZP-ers, netwerknomaden kunstenaars, dichters, timmerlieden, etcetc gaan werken. En ik stap in op het moment dat het gaat ontwikkelen. Ik krijg er helemaal kriebels van in mijn buik en word er ontzettend blij van. De werkruimte is echt de oude, oorspronkelijke cel. Het enige wat er is gedaan is het weghalen van het bed. Voor de rest mag je er niks aan doen in de zin van verven, timmeren oid. Echt een top-uitdaging, superleuk. Er komt een gezamenlijke lunchplek voor alle bedrijven die hier zijn gevestigd en het is de bedoeling dat er kleine festivals georganiseerd gaan worden. Dus wil je gecoacht worden in een cel: maak een afspraak voor eind januari!! :-) En je mag ook voor de gezelligheid/nieuwsgierigheid langskomen. ;-)