maandag 9 juli 2007

Versterken van de vrouwelijke energie

Begin vorig jaar heb ik, vanuit een persoonlijke behoefte, een vrouwennetwerk opgezet. Het thema was toen, en is eigenlijk nog steeds, het versterken van de vrouwelijke energie. En het is wonderlijk wat er gebeurd is in het proces tot nu toe. Dat valt te onderscheiden in twee stromen. De ene stroom is wat er allemaal gebeurt in de buitenwereld en de andere stroom is wat er allemaal in mijn binnenwereld gebeurt.

Een kort resumé rond de buitenwereld: Op dit moment zijn er 280 vrouwen die zich hebben gecommitteerd in enigerlei vorm aan het netwerk. Er zijn verschillende bijeenkomsten geweest, in verschillende vormen. En in september geven we feest ter ere van het 1-jarig bestaan. Er is een werkplan en er is een site in aanbouw. Er worden sponsoren gezocht en er wordt een veiling opgezet waarbij de opbrengst ten bate van het Hungerproject, www.thehungerproject.nl komt.

En mijn binnenwereld: ik leer van alles in de bewegingen rondom het netwerk. Mezelf laten zien. Grenzen aangeven. Ontdekken wat ik nu eigenlijk écht wil. Maar ook word mijn wereld zoveel groter omdat ik zie hoeveel potentie er is bij al die vrouwen en hoeveel mogelijkheden er zijn in de wereld. Dat versterkt mijzelf. En zo is het cirkeltje weer rond dat mijn eigen vrouwelijke energie versterkt wordt.

Geen opmerkingen: