Jasper van Impelen heeft een site gemaakt, www.go-create.nl met allemaal filmpjes van "mooie mensen". Fijn om te zien dat er zoveel mensen bezig zijn met het mooier maken van de wereld. En fijn om geïnspireerd te raken! Ik was een beetje in de war toen hij vroeg of hij van mij ook een filmpje mocht maken. Ziehier het resultaat.
Posts tonen met het label Jasper van Impelen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Jasper van Impelen. Alle posts tonen
maandag 29 juni 2009
vrijdag 28 november 2008
Over Ego, het Onbewuste en bescheidenheid
Een filmpje van Derren Brown waarin hij laat zien hoe het onbewuste werkt. Prachtig omdat het zo mooie relativering geeft aan mensen die gehinderd worden door een te groot ego. :-)
Labels:
Derren Brown,
ego,
Jasper van Impelen,
onbewuste
Abonneren op:
Posts (Atom)
