Posts tonen met het label ego. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ego. Alle posts tonen
zondag 29 november 2009
vrijdag 28 november 2008
Over Ego, het Onbewuste en bescheidenheid
Een filmpje van Derren Brown waarin hij laat zien hoe het onbewuste werkt. Prachtig omdat het zo mooie relativering geeft aan mensen die gehinderd worden door een te groot ego. :-)
Labels:
Derren Brown,
ego,
Jasper van Impelen,
onbewuste
Abonneren op:
Posts (Atom)

