woensdag 24 september 2008

16 oktober Tedtalks in het Noorden!

Sneller dan gedacht in mijn vorige blog hebben Jasper van Impelen, www.jaspervanimpelen.nl, en ik al een datum gepland voor een Tedtalks in het Noorden :-)

Uitnodiging:
Wil je vóór de herfstvakantie nog geïnspireerd worden door de grote denkers en doeners van de wereld tijdens een relaxt etentje?

En wil je elkaar verder inspireren in een goed gesprek?

Jasper van Impelen en ik hebben elkaar ontmoet op het Natural Networking Festival en er was een klein klikje; wat van mijn kant o.a. te maken heeft met het mooie formuleren van Jasper; hij formuleert datgene wat ik 'weet' en 'voel' maar nog niet zo makkelijk onder woorden kan brengen. Heerlijk is dat om zulke mensen te ontmoeten!
Het kleine klikje leidt ertoe dat we samen voor het Noorden een TED Talks ontmoeting organiseren, in zo'n ontmoeting een drietal lezingen van recente TED Conferenties. Na elk van de films is er ruimte voor verwondering, dialoog en discussie. TED Talks zijn gratis, maar je mag altijd waarderen achteraf in de pot. Er wordt heerlijk voor jullie gekookt en dat wordt verrekend op basis van kosten.

Iedereen is welkom, tot maximaal 15 personen. We hopen op mensen uit diverse werelden die twee dingen gelijk hebben. Ze zoeken een beter begrip van de wereld en ze hopen dit begrip om te zetten naar een betere toekomst voor ons allen.

Datum: 16 oktober van 17.00 uur – 20.00 uur; locatie volgt nog.

Gespreksleider is Jasper van Impelen. Voor info zie: www.tedtalks.nl en http://ted-talks.ning.com/
Aanmelden kan bij mij: jeltinezijlstra@chello.nl

Geen opmerkingen: